Краят на парите
От векове парите са представлявали малки метални дискчета и правоъгълни парчета хартия. Но полезната роля на материалните пари днес е поставена под съмнение, както никога досега. Заинтригуван от явната възможност парите в брой скоро да изчезнат, авторът Дейвид Уолман си поставя за цел да изследва бъдещето на парите и как ще се отрази то на вашия портфейл. Той започва своето пътешествие с решението да не използва кеш в продължение на цяла година - удивително успешен експеримент. След това се впуска в търсене на хора и технологии, осигуряващи му необходимата информация. В Хонолулу пие коктейл с Бърнард фон Нотхаус - осъден фалшификатор и пропагандатор на алтернативна валута, който е определен от съдебните органи на страната като вътрешен терорист от правителствените прокурори. В Токио успява да надникне в най-новите антифалшификаторски изобретения, като споделя своите размишления върху факта, че фалшификаторите на банкноти разчитат на пристрастяването на обществото към парите в брой. В едно градче в щата Орегон общува с вманиачени колекционери на монети, за които би могло да се предположи, че най-много обичат кешовите пари. В Джорджия пък изследва защо някои хора приемат края на парите в брой като акт, който предшества Армагедона. В Лондон Дейвид Уолман присъства на Форума на дигиталните пари, посещава Централната банка на Исландия, лети за Делхи, където вижда как най-наказани от употребата на парите в брой са най-бедните - и как с помощта на мобилните технологии има надежда това да се промени.
Дейвид Уолман е автор и многократно награждаван журналист, редактор е на сп. Wired, писал e за множество издания като The New York Times, The Wall Street Journal, Outside, Mother Jones и Newsweek. Бил е специализант в Япония със стипендия на Фулбрайт за журналистика. Завършил е журналистика в университета Станфорд, сега живее в Портланд, щата Орегон.
Kниги от същия жанр
-
Управление на проектипечатна: 15.00 лв. -
Българският Уолстрийтпечатна: 15.00 лв. -
Да катурнем слончетопечатна: 12.00 лв. -
Търговска марка - Брендпечатна: 10.00 лв. -
Закон за защита на потребителитепечатна: 2.99 лв. -
Обучаващият мениджърпечатна: 4.00 лв. -
Прави добро и ще получиш добропечатна: 10.00 лв. -
Закон за движението по пътищатапечатна: 4.70 лв. -
Маркетинг съвети от А до Япечатна: 16.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.