Контекстна реклама - основи, тайни, трикове
Авторите на тази книга - практикуващи специалисти в областта на Интернет маркетинга, поднасят на читателя своеобразен пътеводител в света на контекстната реклама. В книгата ще намерите: достатъчна по обем практическа информация, за да можете ефективно да се възползвате от възможностите на контекстната реклама практически съвети как да извлечете и анализирате подходящите ключови думи, да съставите убедителни рекламни текстове и целеви страници, как да използвате географско таргетиране методи и технологии за тестване, мониторинг и анализ на ефективността на Интернет рекламата. анализ на методите за проследяване и борба с невалидните (мошенически) кликове - с така наречения кликфрод
Книгата е предназначена за широк кръг читатели и се отличава с оригиналност, дълбочина и цялостност. Има практическа ориентация и може да бъде използвана от всички, които се интересуват от Интернет реклама и особено от контекстна реклама. Ще бъде полезна и на специалисти и консултанти в областта на маркетинга, PR, информационните технологии, а също и за мениджъри, преподаватели, учащи. Книгата е настолно четиво и за тези, които тепърва започват да се замислят върху ефективността на рекламните кампании и търсят реални методи за повишаване на продажбите чрез Интернет.
Алексей Яковлев е ръководител на SEO-Study.ru - център за дистанционно обучение по Интернет маркетинг (SEO оптимизация, контекстна реклама и Web анализ). Практикуващ специалист в областта и автор на книги за SEO оптимизация, контекстна реклама и множество тематични статии за списанията: "Компьютерра", "Интернет-маркетинг", "Генеральный директор", "Маркетинг Менеджмент", "Search Marketing Standard Magazine" (САЩ) и др. Александър Чупрун е ръководител международни връзки и съсобственик в SEO-Study.ru. Водещ аналитик в областта на SEO оптимизацията, Web анализа и контекстната реклама, автор на тематични статии за списание "Компьютерра" и други специализирани издания. Практически специалист по управление на рекламни кампании в сферата на контекстната реклама.
Kниги от същия жанр
-
Как да провеждаме срещипечатна: 4.80 лв. -
Гражданскоправни източници на задълженияпечатна: 15.00 лв. -
Луд ли е шефът ти?печатна: 12.00 лв. -
Закон за наследствотопечатна: 3.90 лв. -
Едноминутният предприемачпечатна: 12.00 лв. -
Да правим бизнес като Nokiaпечатна: 5.00 лв. -
Публична администрацияпечатна: 13.00 лв. -
Медийно право: речник на основните понятияпечатна: 24.99 лв. -
Съпоставка на Мойсеевия закон и римските законипечатна: 8.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.