Комуникациите и организацията в 21. век

Комуникациите и организацията в 21. век

(4.05 от 21 гласа)











Печатна книга

25.00 лв.

  • Наличност: не
  • Безплатна доставка за поръчка над 39.90 лв.
  • Доставка 3.99 лв. за поръчка над 9.99 лв.
  • За поръчка до 9.99 лв. доставка 3.99 лв.

Книгата „Комуникациите и организацията в 21.век“ на д-р Евелина Христова, както говори самото заглавие, представлява задълбочено изследване на един от най-значимите проблеми на съвременната организация – функционирането на нейните вътрешни комуникации по начин, по който тя да може да отговори на сериозните предизвикателства на 21. век. Докато една голяма част от книгата е разработена в рамките на изследванията, свързани с подготовката на докторската дисертация на автора, то допълнителната работа по темата включва анализ на последвали нови тендeнции и нови подходи при решаването на проблемите. Центърът е изнесен от изследване на Европейската рамка на вътрешноорганизационните комуникации към едно по-детайлно проучване на функционирането на самите организации, но все пак книгата остава богат източник на най-актуални и интересни конотации, свързани с международните аспекти на проблематиката.

„Комуникациите и организацията в 21. век“ представя с впечатляваща яснота колко сложни и сериозни могат да бъдат последствията от подценяване ролята и значението на комуникациите с вътрешните публики и как организациите е необходимо да бъдат в крак с най-новите критерии, стандарти и изисквания в тази област.

Фокусът на книгата не е толкова върху миналото и дори върху настоящето, колкото върху бъдещето – представяйки една визия за динамиката на комуникациите в това бъдеще с най-високи изисквания. Със своите научни и практически достойнства „Комуникациите и организацията в 21. век“ се нарежда сред ценните помагала за практици – учени, ПР специалисти, висши мениджъри, появявайки се в подходящ момент, за да подпомогне намирането на отговори на проблеми, произтичащи от „притесненото“ от икономическата криза пространство, в което оперират компаниите и организациите. Логично, към темата вече е регистриран сериозен интерес от страна на професионалисти, заети с пъблик рилейшънс, комуникации, човешки ресурси, и други релевантни области, които са се отзовали при провеждането на онлайн интервютата, а също и от страна на висши мениджъри, които са били интервюирани по време на емпиричното „качествено“ изследване, проведено от автора.




Информация

Информация




Информация за книгата:

Година: 2012
Страници: 318
ISBN: 9789549335217
Баркод: 9789549335217
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 14.00x21.50 см.

Коментари

Коментари


Плащане с EasyPay може да направите като изберете опция плащане "чрез ePay" и на платежната страница изберете Таб "В брой на каса".

Вижте приложения пример: