Класически Китай
Културните пътеводители из Древния свят предлагат пътуване във времето и пространството (Египет, Гърция, Рим, Индия, Китай, Япония...) и са предназначени за ученици и студенти, за любознателни хора, интересуващи се от историята и цивилизациите, за пътешественици и туристи. Практични, стегнати и ясни, те дават добра представа за основните характеристики на най-великите древни цивилизации, завещали ни писмени свидетелства или значими материални паметници, предлагайки на читателя необходимия ключ към разбирането на тяхната история, политическата и социалната организация, военно дело, религия, икономика, изкуства, всекидневен живот и т.н.
Китайската цивилизация е една от най-древните и най-богатите на нашата планета. Но за разлика от Древен Египет или монархиите на Месопотамия, тя продължава да съществува и да се развива. Повече от 5000 години Китай си е все на мястото, непоклатим и в същото време невероятно подвижен, защото след почти два века затвореност, след грандиозни социални сътресения, той изведнъж се отвори за външния свят и сега е на път да се превърне в свръхсила, вписваща се великолепно в модерността. Китай устремно нахлува при нас: престижни текстове от неговата литература се превеждат на десетки езици, театрални турнета ни въвеждат в легендата и в историята на Китай, изкуството фъншуй се разпространява из цяла Европа. Но какво знаем за цивилизацията, която ги е породила? Да не я познаваме, означава да пътуваме на сляпо из пространства, в които има толкова много за гледане.
Kниги от същия жанр
-
Здравей, азпечатна: 24.99 лв. -
История на Мюнхенпечатна: 18.00 лв. -
Випо: На голямото виенско колелопечатна: 5.90 лв. -
Песните на моя животпечатна: 7.50 лв. -
Щурият глобуспечатна: 12.00 лв. -
Treasures of Christian art in Bulgariaпечатна: 95.00 лв. -
В градината с розитепечатна: 13.80 лв. -
100 велики разузнавачипечатна: 16.99 лв. -
Неповторимо 3печатна: 10.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.