Как да говорим така, че тийнейджърът да слуша - и да го слушаме така, че да говори
Животът с тийнейджър не е лесно нещо. Като че ли само за една нощ децата, с които дотогава сте били близки, се превръщат в независими хора, непознати със свои вкусове, мисли и ценности. При това днешните тийнейджъри растат сред една по-материализирана, по-сексуализирана и повече изпълнена с насилие от всякога попкултура. Какво да правят родителите?
Спечелилите си международна известност специалистки по възпитание Адел Фабер и Илейн Мазлиш, помогнали на милиони семейства със своята основополагаща книга „Как да говорим така, че детето да слуша, и да го слушаме така, че да говори”, са написали това своеобразно продължение – увлекателно и практично четиво, което разглежда днешните проблеми пред децата и родителите.
След дългогодишни проучвания и семинари и отзиви на хиляди родители авторките разработват новаторски подход за поддържане на честен, открит и почиващ на взаимно уважение диалог между родителите и техните деца-тийнейджъри. Това е стратегия, която слага под контрол конфликтите, намалява неразбирателствата и неприязънта и спомага за изпълнено с грижа и обич общуване по всички въпроси – от вечерния час и домашната работа до наркотиците и секса.
Kниги от същия жанр
-
Разрешително за родители: Как да осиновим дете в България - стъпка по стъпкапечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Край на скуката в час!печатна:
21.00 лв.
10.73 EUR -
Пътеводител за саморазвитие на тийнейджъра и ученикапечатна:
2.00 лв.
1.02 EUR -
Коефициент на интелигентност на вашето дете от 8 до 12 годинипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Всичко започва от детствотопечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Детето и паритепечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Кратък и практичен наръчник по оцеляване на семейства с малки деца и други в Софияе-книга:
8.00 лв.
4.09 EURпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Бременносттапечатна:
11.00 лв.
5.62 EUR -
Хранене на бебето и дететопечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.