КЕШвъртайзинг

КЕШвъртайзинг

(4.00 от 5 гласа)











Боклук, боклук, боклук!
Това е определението ми за 99 % от рекламата в днешни дни. Тя е глупава. Скучна. Слаба. Не струва дори колкото хартията, на която е отпечатана.
Гневен ли съм? Не!
Реалист? Да!
Погледнете в собственото си кошче за боклук!
Колко от глупостите, които сте получили по пощата, се озовават там, преди да сте ги прочели? Колко от рекламните писма, които все пак сте отворили, свършват отново в коша, преди да сте стигнали до първите няколко реда?
Колко телевизионни реклами ви убедиха да направите покупка? Колко имейла успяха да ви накарат да похарчите пари? Колко сайта ви отегчиха до смърт?

Дрю Ерик Уитмън

Рекламата не цели да забавлява, да е оригинална и остроумна!
Рекламата е тук, за да продава стоки, които ще направят живота ви по-лесен, по-смислен, по-щастлив!
Искате вашата реклама да дава по-добър резултат?

Рекламният експерт Дрю Ерик Уитмън съветва:
• Използвайте 17 основни принципа на потребителското поведение – Какво искат хората
• Прилагайте ефективни методи, които карат хората да четат вашите реклами и да купуват, да купуват, да купуват…
- 41 доказани техники да продадете всичко на всеки
- 22 стартови думи с психологическа сила
- Силата на въпросите
- Заредете рекламите със снимки
- 7 начина да увеличите онлайн реакциите
- Психологията на шрифтовете, на цените, на цветовете



Печатна книга

5.00 лв.

  • Наличност: не
  • Безплатна доставка за поръчка над 39.90 лв.
  • Доставка 3.99 лв. за поръчка над 9.99 лв.
  • За поръчка до 9.99 лв. доставка 3.99 лв.


Kниги от същия жанр

Kниги от същия жанр




Информация

Информация




Информация за книгата:

Издател: Кръгозор
Година: 2009
Страници: 224
ISBN: 9789547712133
Баркод: 9789547712133
Тегло: 0.29 кг.
Размер: 14.50x21.00 см.

Коментари

Коментари


Плащане с EasyPay може да направите като изберете опция плащане "чрез ePay" и на платежната страница изберете Таб "В брой на каса".

Вижте приложения пример: