Инструменти за социални мрежи
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Kниги от същия жанр
-
Ефективен Пъблик рилейшънспечатна:
43.00 лв.
21.98 EUR -
Обща теория на счетоводствотое-книга:
9.80 лв.
5.01 EUR -
Инкотермс 2000печатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Маркетинг: Тестове и задачи. Речникпечатна:
14.60 лв.
7.46 EUR -
Практическо ръководство по реални опциипечатна:
37.00 лв.
18.91 EUR -
Приключението Старбъкспечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Дневният редпечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Актуални моменти при възлагане на обществени поръчкипечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Маркетинг: кратко, точно, яснопечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 434
ISBN: 9789542810049
Баркод: 9789542810049
Тегло: 0.62 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.