Инвестиции и инвестиционен мениджмънт: Теория и практика
Целта на тази книга е да запознае всички потенциални читатели с основните принципи, методи и подходи в съвременния инвестиционен мениджмънт, както и да предостави необходимите знания относно начините за тяхното успешно прилагане в практиката на корпоративното управление в новите икономически условия. Обект на анализ са както инвестициите в реални активи, така и тези във финансови инструменти. Основно внимание в книгата е отделено на различните подходи и методи за анализ и оценка на инвестиционни проекти, методи за ценообразуване и доходност на финансови активи, управление на риска, както и анализ на различните видове финансови инструменти/пазари и стратегиите за тяхното управление. Книгата се издава заедно със сборник (CD-ROM) с практически задачи и казуси към всяка една глава. Тази книга е предназначена за студенти от бакалавърска и магистърска степен по икономика и бизнес администрация в различните икономически университети и стопански факултети в страната, както и за финансови анализатори, банкови специалисти, мениджъри на малки и средни предприятия, за ръководни екипи на инвестиционни дружества, финансови посредници. С приложение CD "Сборник с практически казуси и задачи с приложения на Еxcel".
Kниги от същия жанр
-
Химия и хаоспечатна:
3.99 лв.
2.04 EUR -
Българските писатели с един поглед - Д. Димов, Д. Талевпечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Незабравимите портрети и скици на театрални творципечатна:
6.80 лв.
3.47 EUR -
Правни и етични проблеми на донорството и трансплантациятапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
What Makes Us Different and Similarпечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Реалната демокрация. Новият политически модел. Как да контролираме депутатите в парламентапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Наръчник за пушачипечатна:
2.00 лв.
1.02 EUR -
Медиипечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Общностното право в българската съдебна практика (2007-2008)печатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.