Идентичности в преход
Целта на проекта беше да се изследва динамиката на родовите (джендър) отношения и роли в България - основно след 1989 г., но задължително в съпоставителен план с обществената действителност от предходните няколко десетилетия. Важна част от работата беше социологическа анкета, която обхвана 530 студенти от 8 университета, разположени в различни български градове. Нейните резултати са до голяма степен представени в статията на Румяна Стоилова, включена в този сборник. Към процесите и промените в родовите идентичности на българите от края на XX - началото на XXI в. подходихме, като съсредоточихме вниманието си върху най-разпространения, най-непосредствено консумирания вид култура - популярната. Избрахме за наблюдение някои от нейните най-представителни области: криминалния роман, поп и рок музиката, модните списания, няколко филма... Разбира се, за родови стереотипи не бихме могли да говорим, без да сме изследвали езиците, на които се случва разпознаването на човека като родово/полово същество, затова отделихме специално внимание на влиянието, което оказват медиите и рекламите с тяхното неизбежно присъствие в публичния живот на днешното общество. Из "Уводни думи"
Kниги от същия жанр
-
Моят животпечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Мъглата на забраватапечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Пиявицитепечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Природата - Изобретателкапечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Ариел и Зипипечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
Sanctuaryпечатна:
14.90 лв.
7.61 EUR -
Световна футболна енциклопедия - електронно изданиепечатна:
40.00 лв.
20.45 EUR -
Guerrilla Marketing : Право в подсъзнанието: фокусирано убеждаване за постиганепечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Как да бъдеш джентълменпечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.