Заразително: Защо нещата набират популярност
Внимавайте с рекламите! Хората не слушат тях, а какво казват околните. Но защо за едни продукти и идеи се говори повече, отколкото за други? Защо дадени истории или слухове се оказват силно „заразни“? И кое превръща появилото се в интернет съобщение във вирусна епидемия?
Отговорите, които специалистът по маркетинг Джона Бъргър дава, се основават на резултатите от десетгодишните му проучвания на наложили се на пазара продукти. Успехът на една марка, ресторант, хит в Ютюб или онлайн предложение зависи най-вече от предаването на информация от уста на уста. Зад привидния хаос съществува определен модел, твърди Бъргър. Ние естествено искаме и говорим за неща, които са модерни, тайствени, полезни или забележителни; неща, които възбуждат емоциите ни, лесно се помнят или пък се превръщат в разтърсващи истории.
Шест принципа – или шест стъпки – могат да доведат до светкавичното набиране на популярност и успеха на всеки един продукт или идея, от пържоли със сирене за 100 долара и политически инициативи до слухове в офиса и песни или книги в глобалната мрежа.
Независимо дали сте мениджър в голяма компания или собственик на малък бизнес, който иска да бъде забелязан, начинаещ политик или прохождащ предприемач, тази книга ще ви покаже как да достигнете до повече хора и как идеите ви да станат известни на обществото. И, в крайна сметка, как да успеете.
Kниги от същия жанр
-
Новата икономика - За индустрията, правителството и образованиетопечатна: 15.00 лв. -
Активи и амортизации 2010печатна: 26.40 лв. -
Изкуството да бъдеш продуценте-книга: 13.00 лв. -
Основи на правото - книга първапечатна: 18.00 лв. -
Мисли като милионер и ще станеш милионерпечатна: 10.00 лв. -
Подпомагащата страна в съдебния исков процеспечатна: 16.00 лв. -
Учебно помагало за квалификация на водачи на ППС за превоз на ТОВАРИ/ПЪТНИЦИпечатна: 17.99 лв. -
Книгата за парите или как функционира светът на финанситепечатна: 33.00 лв. -
Мотивирай и спечелипечатна: 6.99 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.