Законът на Мърфи наопаки 2
Предлагаме на вниманието ви ново оръжие срещу лошото настроение, негативната нагласа, черните мисли и песимизма - колективното произведение на Клуба на оптимистите в България, събрали се виртуално на www.kandidologia.org. За да приведем още по-неоспорим аргумент в полза на тази позитивна кауза, помолихме за подкрепа трима от нашите съвременници, заредени с нестихващ оптимизъм - г-жа Мая Новоселска, проф. Боян Биолчев и г-н Ники Кънчев, които обясняват в края на книгата как те самите успяват да запазят вяра в утрешния ден.
Законът на Мърфи наопаки 2 може да послужи за подарък на приятел, шеф, колега, тъща и други. Това е една мултифункционална книга, а именно, служи за четиво няколко минути преди заспиване или в автобуса на път за работа, за успокояване на приятели в криза, за откриване на мото при разработване на теми по литература, за вдъхновение на сценаристи, режисьори и актьори. Също може да се използва за повдигане на предмети с точно толкова, колкото е дебела книгата или за запълване с цвят на библиотеката у дома или в офиса.
Kниги от същия жанр
-
Защо филията пада винаги с маслото надолупечатна: 10.99 лв. -
Войната за вдигнатия капак на тоалетната чинияпечатна: 12.00 лв. -
Скала за агресия и виктимизация от връстницитепечатна: 10.00 лв. -
Проект Щастиепечатна: 14.95 лв. -
Промени живота си! 365 вдъхновяващи мислипечатна: 9.00 лв. -
Изкуството на разговорапечатна: 9.00 лв. -
Тайните на семействотопечатна: 6.00 лв. -
59 секунди: помисли малко, промени многопечатна: 16.00 лв. -
Тайният езикпечатна: 8.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
За автора
Жюстин Томс
29.08.1971 г.
София
Биография:
Жюстин Томс е водещ експерт в областта на онлайн медиите, Интернет маркетинга и ПР-а. Автор на 8 книги по темата, преподавател в НБУ.
Основател и идеен ръководител на конкурса за най-добър сайт БГСайт, основан 1999 г.
Основател и ръководител на уеб агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и онлайн медийна група Аз медиа, част от която са популярните сайтове Az-jenata.bg, Az-deteto.bg, Kafene.bg и други.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.