Дългата опашка
Какво се случва, когато потребителите разполагат с почти безкраен избор, който поражда неограничено търсене? Когато всичко става лесно достъпно за всеки (и във все повече случаи безплатно)? С няколко щраквания на компютърната мишка ние стигаме до милиони продукти в интернет магазините и аукционите. При това може да прочетем отзивите за тях на вече изпробвалите ги стотици хора...
Тази предизвикана и улеснявана от интернет ситуация с удивително бързи темпове продължава коренно да променя всичко в бизнеса: производството, дистрибуцията, маркетинга, рекламата. И далеч не само бизнеса. Промените неусетно засягат целия ни живот – начините, по които печелим парите си; по които ги харчим за стоки или развлечения; по които общуваме с другите и намираме сродни души по интереси или любими; по които гледаме на света и го усещаме; по които се чувстваме щастливи или нещастни. Именно тези промени и тенденции за първи път са уловени, изяснени и математически доказани по слисващ начин в тази книга.
Kниги от същия жанр
-
BG дневници и нощници – Създателитепечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Терзанията на цар Соломонпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Поверително от кухнятапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Macromedia FLASH MX ActionScriptпечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Елена Николайпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Азбука на любовтапечатна:
50.00 лв.
25.56 EUR -
С каквото си успял, с него няма да преуспеешпечатна:
23.90 лв.
12.21 EUR -
МОСАД. Най-великите мисии на израелските тайни службипечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Пъблик рилейшънс в пъзела на интегрираните комуникациипечатна:
12.60 лв.
6.44 EUR
Информация
Информация за книгата:
Ревю
Какво се случва, когато потребителите разполагат с почти безкраен избор, който поражда неограничено търсене? Когато всичко става лесно достъпно за всеки (и във все повече случаи безплатно)? С няколко щраквания на компютърната мишка ние стигаме до милиони продукти в интернет магазините и аукционите. При това може да прочетем отзивите за тях на вече изпробвалите ги стотици хора...
Тази предизвикана и улеснявана от интернет ситуация с удивително бързи темпове продължава коренно да променя всичко в бизнеса: производството, дистрибуцията, маркетинга, рекламата. И далеч не само бизнеса. Промените неусетно засягат целия ни живот – начините, по които печелим парите си; по които ги харчим за стоки или развлечения; по които общуваме с другите и намираме сродни души по интереси или любими; по които гледаме на света и го усещаме; по които се чувстваме щастливи или нещастни. Именно тези промени и тенденции за първи път са уловени, изяснени и математически доказани по слисващ начин в тази книга.
А наглед в нея става дума само за една проста идея: в епохата на интернет с монопола на най-популярните стоки (бестселъри, хитове, блокбастъри) вече е свършено. Преди пренебрегваните нишови продукти (които формират дългата опашка в кривата на търсенето) добиват същата значимост, защото съвкупните им продажби са равностойни, дори по-големи от тези на масово продаваните.
Идеята може и да е проста, но всяка от подробностите по приложението й е извънредно ценна и заслужава бавно и внимателно осмисляне. Накратко, който иска да прави какъвто и да било бизнес през ХХI в., е добре да прочете тази книга. Преди да му се наложи.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.