Добрите момичета не забогатяват
Книгата е посветена на всяка жена, която работи прекалено много, печели прекалено малко и сякаш никога няма да успее финансово. Надявам се, че в тези страници ще намерите смелостта и мъдростта, които да ви помогнат да пристъпите към нужните действия, за да изживеете богато живота си - независимо какъв смисъл избирате да вложите в това понятие.
Kниги от същия жанр
-
Как да откажем цигарите завинаги без да напълнеем + CDпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Шизофрениятапечатна:
38.00 лв.
19.42 EUR -
Как да се справяме с хора, които ни вбесявате-книга:
6.00 лв.
3.06 EURпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Дарбата да се страхувашпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Mysterium Coniunctionis - 2 частпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Насиленото тялопечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Пробуди се навремепечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
История на модерната психологияпечатна:
28.00 лв.
14.31 EUR -
Изкуството да бъдешпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR
Информация
Информация за книгата:
За автора
Лоуис Франкъл
Биография:
Д-р Лоуис П. Франкел е автор на бестселъри, много търсен лектор и президент на компанията "Корпърит Коучинг Интърнашънъл", намираща се в Пасадина, щата Калифорния. Тя е международно признат експерт в областта на поведението на работното място и придобиването на повече сила и власт от жените.
Някои от клиентите и са "Ълайд Сигнал Ероуспейс", "Амген", "Баскин-Робинс", "Сити ъф Хоуп", "Милър Бруин Къмпани", "Локхийд Мартин", "Нортроп Груман", "Уолт Дисни Къмпани" и "Уорнър Брос". Последната й книга "Добрите момичета не стават шефове: 101 неосъзнавани грешки, с които жените провалят кариерата си" се превърна в национален бестселър.
Лоуис има бакалавърска степен по психология и магистърска по консултиране, както и докторат по консултативна психология от Университета на Южна Калифорния. Тя живее в Южна Калифорния и води богат живот, отдаден на нещата, които обича – писането, консултациите, градинарството и тениса.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.