Джобна стратегия
Книгата се състои от три части.
Първа част включва статии върху основни стратегически въпроси. В първата се разглежда що е стратегия. Във втората се очертават някои основни стратегически проблеми на XXI век. В останалите се разглеждат проблемите на сливанията и поглъщанията, консултантите по управлението и все по-нарастващото значение на стратегията за околната среда.
Втората част представлява азбучник на най-често срещаните термини в областта на бизнеса, чието значение в много случаи не е съвсем ясно за тези, които ги използват.
Третата част включва приложения, в това число списък с допълнителна литература.
Kниги от същия жанр
-
Гениален Маркетингпечатна: 29.99 лв. -
Закон за хранитепечатна: 6.70 лв. -
Наказателно-процесуален кодекспечатна: 7.80 лв. -
Управление на талантапечатна: 16.00 лв. -
Въпроси на етажната собственостпечатна: 18.00 лв. -
Интелектуална собственост – част Iпечатна: 6.90 лв. -
Когато маркетингът е минно полепечатна: 9.00 лв. -
Правни и етични проблеми на донорството и трансплантациятапечатна: 9.00 лв. -
Ограничаване на конкуренциятапечатна: 8.90 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.