Джобна реклама
"Джобна реклама" се състои от две части. Първата част се състои от три статии. Едната разглежда кризата, за която се говори, че е надвиснала над рекламния бизнес, предизвикателствата, пред които е изправен, и бъдещите му перспективи. Другата се спира на отражението на дигиталната революция и конвергенцията на компютърната, телевизионната и телекомуникационните индустрии върху рекламодателите и рекламните агенции. Третата засяга някои въпроси, които заетите в рекламата трябва да вземат предвид във все по-глобализиращата се икономика днес. Втората част представлява речник, съдържащ дефинициите на най-често срещаните, както и на някои по-рядко използвани термини и професионални жаргони в областта на рекламата.
Kниги от същия жанр
-
Патентно право в Република Българияпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Не е въпрос на късметпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Изход от кризатапечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Кодекс на търговското корабоплаванепечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Как да наложим български продукт в Германия?печатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Терминологичен речник по право на Европейския съюзпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Закон за енергетикатапечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавнитепечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Високоефективната организацияпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2000
Страници: 273
Размер: 9.50x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.