Джобна реклама
"Джобна реклама" се състои от две части. Първата част се състои от три статии. Едната разглежда кризата, за която се говори, че е надвиснала над рекламния бизнес, предизвикателствата, пред които е изправен, и бъдещите му перспективи. Другата се спира на отражението на дигиталната революция и конвергенцията на компютърната, телевизионната и телекомуникационните индустрии върху рекламодателите и рекламните агенции. Третата засяга някои въпроси, които заетите в рекламата трябва да вземат предвид във все по-глобализиращата се икономика днес. Втората част представлява речник, съдържащ дефинициите на най-често срещаните, както и на някои по-рядко използвани термини и професионални жаргони в областта на рекламата.
Kниги от същия жанр
-
Да правим бизнес като Nokiaпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Детекторът на лъжата: Криминалистични аспектипечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
60 тенденции за 60 минутипечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Командировки и горивапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Кой казва, че слоновете не могат да танцуват?печатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Граждански процесуален кодекспечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Как да спечеля интервю за работапечатна:
6.99 лв.
3.57 EUR -
Латерален маркетингпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Практически въпроси на обществените поръчкипечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2000
Страници: 273
Размер: 9.50x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.