Дейвид Огилви - словото на гения в рекламата
Това е една необикновена бизнес книга. С характерния си отривист стил Огилви излага прями и остроумни размисли върху теми, свързани с маркетинга и рекламата, от продажбата и управлението до творчеството. Независимо дали конкретният откъс е част от старателно подготвена лекция или шеговита бележка до приятел, прозата на Огилви неизменно подтвърждава неговата максима: “За една рекламна агенция е добре да е надарена с въображение и неортодоксалност”.
Коя агенция би наела такъв човек?
Той е на 37 години и е безработен. Изпаднал е от колежа. Бил е готвач, продавач, дипломат и фермер. Не знае нищо за маркетинга и никога не е публикувал нито ред. Заявява, че се интересува от рекламата като кариера (на 37 години!) и е готов да започне работа за 5000 долара на година.
Малко вероятно е при това положение да бъде нает от някоя американска агенция.
Една лондонска агенция, обаче, го наема. Само след три години той става един от най-известните автори на реклами и в последствие изгражда рекламна агенция, която е сред водещите в света.
Изводът: понякога за агенциите е по-добре да подхождат творчески в разрез с общоприетото, при наемане на служители.
Kниги от същия жанр
-
Обида и клевета в практиката на Софийския районен съдпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Събирателно дружествопечатна:
9.80 лв.
5.01 EUR -
Дружества със специална инвестиционна целпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Едноминутен мениджърпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Ефективна мотивация на персоналапечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържимпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Основи на правото - книга първапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Духът на лидерапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Адам Смитпечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.