Дай, за да получиш!
Най-накрая – един тържествуващ вик, който предвещава настъпването на нова епоха в бизнеса. „Дай, за да получиш” не е просто добър начин за правене на бизнес. Това е единственият начин!
Дженифър Къшел, съавтор на бестселъра Secrets of the Young and Successful
Пиндар се усмихна...
-Искаш да разбереш успеха, нали? Добре. Ще споделя с теб моята Бизнес тайна още сега – той се наведе напред и промълви тихо, – тайната е да даваш. Ето петте закона за космически успех...
1. ЗАКОН ЗА СТОЙНОСТТА
Истинската ти стойност се определя от това да даваш пове¬че като услуга за парите, които вземаш.
Ако надхвърляш очакванията на клиентите, ще получаваш още повече!
2. ЗАКОН ЗА ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕТО
Приходите ти се определят от това колко човека обслужваш и как ги обслужваш.
До колкото повече живота се докосваш – толкова ще си по-успешен!
3. ЗАКОН ЗА ВЛИЯНИЕТО
Влиянието ти се определя от това колко често поставяш ин¬тересите на другите пред свои¬те собствени.
Грижи се за човека отсреща. Грижи се за неговите интереси. Само така ще създадеш мрежа от хора, които те харесват и ти имат доверие.
4. ЗАКОН ЗА АВТЕНТИЧНОСТТА
Най-ценното нещо, което мо¬жеш да предложиш на света, си самият ти.
Всичко започва с теб! Бъди себе си! Обичай това, което правиш! Това е нещото, което пазарът винаги е искал и ще иска много силно!
5. ЗАКОН ЗА ПРИЕМАНЕТО
Ключът към ефективното даване е да останеш отворен към получаването.
Мечтите, любопит¬ството и вярата в себе си са различни аспекти на получаването. Тайната на получаването е даването.
Kниги от същия жанр
-
Вирусите на съзнаниетопечатна: 6.99 лв. -
Промиване на мозъципечатна: 27.00 лв. -
Мислете за тези нещапечатна: 14.00 лв. -
Проблясъкпечатна: 18.00 лв. -
Здрави в болния святпечатна: 10.00 лв. -
Златните думипечатна: 8.00 лв. -
Проблеми с теглотопечатна: 5.00 лв. -
Мистичната Кабалапечатна: 15.00 лв. -
Жените и желанието - отвъд желанието да бъдеш желанапечатна: 11.50 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.