Готов ли си да продаваш? Аудиокнига - част 2
13 съвета за планиране на продажбите. Аудио книгата "Готов ли си да продаваш?" е обучителен инструмент, който е специално разработен да учите и да усъвършенствате себе си в малките свободни пролуки по време на път от една за друга среща, на път за дома или в почивните дни. Темата за планирането на продажбите е от онези, които остават извън светлината на прожекторите, но ако искате да получите значително предимство пред конкурентите си и да реализирате повече продажби, то тази аудио книга е за вас. Какво ще научите: - как да анализирате пазара, конкурентите и клиентите - как да откривате, сегментирате и продавате на онези 20 % от клиентите, които ще донесат 80 % от продажбите ви- как по най-ефективен начин да си поставяте търговските цели - как да дефинирате търговските си ресурси - как да познавате различните фази на развитие на продуктите - как да се възползвате от "фунията на продажбите" - как да дефинирате ключовите фактори за успех във вашите продажби Ивайло Кунев е корпоративен обучител и автор на програми за обучение и развитие на търговски персонал. Голяма част от кариерата му преминава в сферата на продажбите в двете направления - бизнес към бизнес и търговия на дребно. "Една добра възможност да учим в онези моменти, които всички ние определяме като загубени, а именно докато пътуваме от точка А до точка Б." Ивайло Кунев
Kниги от същия жанр
-
Как да развием творческото мисленепечатна: 12.99 лв. -
Илюстрована история на авторското правопечатна: 15.00 лв. -
PRоговоркипечатна: 13.00 лв. -
Студен душ за мениджърие-книга: 15.00 лв. -
Изповедите на един рекламистпечатна: 16.00 лв. -
Практикум по бизнесоценяванепечатна: 13.70 лв. -
Защита от санкции относно хигиената и безопасността на храните във вашите обектипечатна: 38.40 лв. -
Великата тайна за привличане на парие-книга: 8.99 лв.печатна: 12.99 лв. -
Убеждаване и влияниепечатна: 5.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.