Готов ли си да продаваш? 13 съвета за планиране на продажбите DVD
Аудио книгата „Готов ли си да продаваш?" е обучителен инструмент, който е специално разработен да учите и да усъвършенствате себе си в малките свободни пролуки по време на път от една за друга среща, на път за дома или в почивните дни. Темата за Планирането на продажбите е от онези, които остават извън светлината на прожекторите, но ако искате да получите значително предимство пред конкурентите си и да реализирате повече продажби, то тази аудио книга е за вас. Какво ще научите: • Как да анализирате пазара, конкурентите и клиентите. • Как да откривате, сегментирате и продавате на онези 20% от клиентите, които ще донесат 80% от продажбите ви. • Как по най-ефективен начин да си поставяте търговски цели. • Как да дефинирате търговските си ресурси. • Как да познавате различните фази на развитие на продуктите. • Как да се възползвате от„фунията на продажбите". • Как да дефинирате ключовите фактори за успех във вашите продажби. Ивайло Кунев е корпоративен обучител и автор на програми за обучение и развитие на търговски персонал. Партньор в In Your Hands www.inyourhands.bg Голяма част от кариерата му преминава в сферата на продажбите в двете направления - бизнес към бизнес и търговия на дребно. "Една добра възможност да учим в онези моменти, които всички ние определяме като загубени, а именно докато пътуваме от точка А до точка Б." Ивайло Кунев
Kниги от същия жанр
-
Къде изчезнаха лидерите?печатна: 6.00 лв. -
Живея в България, печеля в Ню Йоркпечатна: 10.00 лв. -
Медийно право: речник на основните понятияпечатна: 24.99 лв. -
Сила на пресъдено нещо в гражданския процеспечатна: 24.00 лв. -
Златните правила за успех в работатапечатна: 8.00 лв. -
50 големи икономически идеи, които трябва да знаетепечатна: 16.00 лв. -
Какво е и какво не е PRпечатна: 13.00 лв. -
Наказателен кодекспечатна: 8.50 лв. -
Само мъртвите не се променятпечатна: 24.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.