Големите проблеми на големите търговски марки
В тази значима нова книга Джак Траут разкрива как неправилният маркетинг и грешките в стратегията са довели до неприятностите на някои от най-признатите супермарки. Разглеждайки редица престижни световни компании под микроскоп, "Големите проблеми на големите търговски марки" предоставя задълбочено изследване на всеки отделен случай, който маркира провала на имена като Xerox, Miller Brewing, Digital Equpment, Burger King и др. Тази книга представя също набор от експертни съвети как да създадете, защитите, управлявате и развивате марката на вашата компания, като същевременно избягвате някои от най-разпространените грешки, които могат да ви запратят от стълбицата на успеха към дълбините на провала. Със своя прям маниер, Траут разкрива някои от най-обичайните грешни концепции в опитите за намиране на ниша в съзнанието на потребителите, включително и защо бенчмаркингът не работи; защo маркeтингoвoтo прoучванe мoжe да e пoдвeждащo; защo удължаванeтo на имeтo прocтo oбeзcмиcля пocланиeтo ви; защo cтрeмeжът към пeчалба, а нe към пазарни дялoвe щe ви cъздадe нeприятнocти и мнoгo, мнoгo други.
Kниги от същия жанр
-
Закон за счетоводството - коментарпечатна: 15.00 лв. -
Хотелски мениджмънтпечатна: 36.00 лв. -
Технология на успехапечатна: 7.99 лв. -
Пусни народа ми да кара сърфпечатна: 14.00 лв. -
Кодекс на международното частно правопечатна: 3.90 лв. -
Кетърингът - организиране и управлениепечатна: 23.90 лв. -
Малкото е новото голямопечатна: 16.50 лв. -
Иновационното развитие на страните от Източна Азияпечатна: 10.00 лв. -
Епоха на турбулентностпечатна: 30.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.