Възходът на мрежовото общество
Написана от един от водещите социални мислители и изследователи в света, "Възходът на мрежовото общество" е първото от три взаимосвързани изследвания на съвременната глобална, икономическа, политическа и обществена промяна. Това е един труд с впечатляваща дълбочина, оригиналност и значение. Основана на проучвания в САЩ, Азия, Латинска Америка и Европа, книгата има за цел да формулира една системна теория на информационното общество, отчитаща фундаменталните ефекти на информационната технология върху съвременния свят. Глобалната икономика понастоящем е характеризирана от почти мигновения поток и обмен на информация, капитал и културна комуникация. Тези потоци структурират и обуславят както потреблението, така и производството. Мрежите сами по себе си отразяват и създават различни култури. Както те, така и трафикът, осъществяван чрез тях, в основни линии не подлежат на национално регулиране. Нашата зависимост от новите форми на движение на информацията дава огромна власт на онези, които са в състояние да ги контролират, за да контролират нас. Основната политическа арена в съвременния свят са медиите, а медиите не са политически отговорни. Мануел Кастелс описва нарастващите темпове на иновация и приложение. Той анализира процесите на глобализация, които изолираха и сега заплашват да направят излишни цели държави и народи, изключени от информационните мрежи. Той изследва културата, институциите и организациите на мрежовото предприятие и съпътстващата ги трансформация на работата и заетостта.
Kниги от същия жанр
-
Наръчник по анатомия и рисуване на човешка фигурапечатна: 15.00 лв. -
Наръчник по инвестиранепечатна: 13.00 лв. -
Кристиан Диор - биографияпечатна: 18.00 лв. -
Hitchcock at Workпечатна: 56.00 лв. -
Тропчопечатна: 1.00 лв. -
И това ще минепечатна: 12.00 лв. -
Вино от глухарчетапечатна: 14.99 лв. -
Заекът на Галае-книга: 6.00 лв.печатна: 8.00 лв. -
Пуст Облакпечатна: 18.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.