Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
Стратегияпечатна: 15.00 лв. -
Свят от мъглапечатна: 4.99 лв. -
Materials for Inspirational Designпечатна: 36.90 лв. -
Баскетбол за начинаещипечатна: 12.90 лв. -
Балансирана система от показатели за ефективност: как да превърнем стратегията впечатна: 25.00 лв. -
Спецназ Алфа - моята съдбапечатна: 22.00 лв. -
Интимните неприятели на демокрациятапечатна: 14.00 лв. -
Общо учение за държаватапечатна: 18.00 лв. -
Жълтък и други разказипечатна: 5.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.