Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
РейкиДо: 21 дни пракитикапечатна:
7.90 лв.
4.03 EUR -
Скукапечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Харун и морето от приказкипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Детекторът на лъжата: Криминалистични аспектипечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Правила за мениджърипечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Фотомания - брой 17печатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Вдовиците от Истуикпечатна:
12.99 лв.
6.64 EUR -
Национална и международна сигурностпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
От Александрия до интернет: да преоткриваш знаниетопечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.