Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
Интензивно зеленчукопроизводствопечатна: 12.00 лв. -
Оцеляване през 21-и векпечатна: 30.00 лв. -
Абаносовата пирамидапечатна: 4.99 лв. -
Животните от джунглатапечатна: 7.99 лв. -
Хоридо!печатна: 9.99 лв. -
Обща теория на правотопечатна: 19.00 лв. -
1000 въпроса и отговорапечатна: 29.90 лв. -
The Shack Revisited: There Is More Going On Here Than You Ever Dared to Dreamпечатна: 19.90 лв. -
Исак Нютон и научната революцияпечатна: 9.50 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.