Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
Прудънс и червения баронпечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Как да печелим от Интернет?е-книга:
18.00 лв.
9.20 EURпечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
Предсказанието на пророчицатапечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Теорията на всичкопечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Пророкътпечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Дон Жуанпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Пречистване на душатапечатна:
8.99 лв.
4.59 EUR -
Финансовият крахпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Прави добро и ще получиш добропечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.