Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
Вицепрезидентътпечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Обучаващият мениджърпечатна:
4.00 лв.
2.04 EUR -
Ще ме обичаш ли и утре?печатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Да успееш в революцията на интелектапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Международен граждански процеспечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Сепфора: Жената на Мойсейпечатна:
10.50 лв.
5.36 EUR -
Ябълкапечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Кралица, императрица, наложницапечатна:
58.00 лв.
29.65 EUR -
Как да овладееш влюбванетопечатна:
2.49 лв.
1.27 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.