Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
Да имаш или да бъдешпечатна: 14.00 лв. -
МОСАД - тайната войнапечатна: 11.99 лв. -
Закони на езикапечатна: 4.00 лв. -
Скандална история на римските императорипечатна: 14.99 лв. -
Управление на кризипечатна: 15.00 лв. -
Фотомания - брой 1печатна: 5.00 лв. -
Доган. Демонът на ДС и КГБпечатна: 6.00 лв. -
Англичаните: Портрет на един народпечатна: 15.00 лв. -
Цветно приключениепечатна: 1.49 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.