Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
Гравиране на плодове и зеленчуципечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Владетелятпечатна:
14.99 лв.
7.66 EUR -
Запълнете дупките! Постигнете високите цели, които сте си поставили!печатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Менопауза и здравепечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Експериментална психологияпечатна:
50.00 лв.
25.56 EUR -
Седем разговора с Хорхе Луис Борхеспечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Силен разсад, богата реколтапечатна:
7.99 лв.
4.08 EUR -
Пея с тяло и душапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Книжка за оцветяване: Футбол - синяпечатна:
2.90 лв.
1.48 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.