Въведение в журналистиката
Над 400 страници със съвети, примери от практиката, илюстрации.
За всеки, които държи на качествената журналистика.
За мнозина това все още е най-мечтаната работа – журналистите са винаги на мястото на събитието. Те имат достъп до звездите и силните на деня и знаят повече за предисторията и потенциалното развитие на всяка новина от обикновените хора. Но интервютата със знаменитости, присъствията на галапредставления и коктейли, или репортажите от Ню Йорк, Берлин или София са по-скоро рядкост, отколкото всекидневие за представителите на „четвъртата власт“.
Книгата на Щефан Рус-Мол съчетава най-ценното от практиката и науката – нещо, което често липсва във въведенията по журналистика. Читателят научава не само най-важното за нейните основни закони, но и за отношенията Ј с политиката, пиара, рекламата и публиката. Авторът проследява драматичните промени в професионалната среда, плюсовете и минусите на Web 2.0 и новите медии. Иво Инджов обогатява материала с български примери и акцентира върху правата и задълженията на журналистите – една все още слабо позната територия от медийния преход в България.
Тази книга е учебник и наръчник за всички, които искат да станат журналисти. В същото време тя е ценно помагало и за онези, които вече са се утвърдили в професията, предлагайки полезни съвети – за да сверят часовника си с най-новите тенденции или просто като полезен редакционен справочник, към който можеш да посегнеш при необходимост.
Kниги от същия жанр
-
Глобална политикономия: разбиране на международния икономически редпечатна: 14.99 лв. -
Живот във фрагментипечатна: 8.90 лв. -
Животински инстинктипечатна: 32.40 лв. -
Справочник за торове с микроелементипечатна: 18.00 лв. -
Изчезнали цивилизациипечатна: 64.80 лв. -
Леонардо да Винчи и крадецът на картинипечатна: 12.00 лв. -
Въпросът на Финклерпечатна: 5.00 лв. -
Позитивно възпитаниепечатна: 7.50 лв. -
Рисувай с Микипечатна: 1.49 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.