Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
По на запад, най на запад - Япония (писма на един гайджин)печатна: 5.00 лв. -
Основи на финанситепечатна: 18.00 лв. -
Книга за Софроний. Процесът 1873. Съединението прави силатапечатна: 15.00 лв. -
Часът на демонитепечатна: 5.00 лв. -
Как да развием творческото мисленепечатна: 12.99 лв. -
В мрежата: Ръководство за блестяща кариерапечатна: 14.00 лв. -
Моите чудесни приятелипечатна: 3.99 лв. -
Свободно паданепечатна: 15.00 лв. -
Светлината в Стария завете-книга: 12.00 лв.печатна: 25.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.