Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
Картинен ключ към Таропечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Ранният Брехт - Четири пиесипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Замъкът на Пепеляшкапечатна:
3.99 лв.
2.04 EUR -
Завоевателят на света: Животът на Чингис Ханпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Исак Нютон и научната революцияпечатна:
9.50 лв.
4.85 EUR -
Действителен романспечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Българска рекламна енциклопедияпечатна:
17.50 лв.
8.94 EUR -
Латерален маркетингпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Български пословиципечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.