Вземи се в ръце, приеми го лично
Имате талант, но не сте доволни от себе си и искате повече?
Горите от желание за успех, но се страхувате от провал?
Имате нужда от подкрепа, но не знаете към кого да се обърнете?
Тази книга разбива всички разпространени митове за лесни постижения. Мъдро и умело тя ще ви помогне да направите самооценка и да определите факторите, от които зависят вашият успех и постижения. Чрез практически упражнения, плод на дългогодишен опит, „Вземи се в ръце, приеми го лично” предлага план, с който да развиете силните си страни стъпка по стъпка и да извлечете най-доброто от себе си.
Тук ще намерите ценни прозрения и съвети, за да постигнете желаното независимо дали става въпрос за работата, или за личния живот. И ако очаквате празни приказки и лесни рецепти за постигане на вашите мечти, ще останете разочаровани.
Вие сте тези, които решавате посоката на живота си. Вие определяте бъдещето си. Преценете къде се намирате и докъде искате да стигнете. Поемайте преценени рискове. Всеки ден отделяйте време, за да се порадвате на това, което вече сте постигнали. Използвайте провала, за да станете по-силни и по-умни. Превърнете намеренията си в постижения. Започнете от днес!
Но все пак не забравяйте, че трябва сами да извървите пътя към добрите резултати.
Kниги от същия жанр
-
Как да го впечатлимпечатна: 5.00 лв. -
Как да я впечатлимпечатна: 5.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
За автора
Кевин Хоган
Биография:
Д-р Кевин Хоган е признат за един от водещите американски специалисти по невербална комуникация, преподавател и професионален лектор. Той има над двайсет години опит в научните изследвания върху езика на тялото, както и практически опит в прилагането им. Интересите му се простират в областта на убеждаването, влиянието, езика на тялото, емоционалната интелигентност, общуването и мотивацията. Той е доктор по психология и е консултирал някои от най-известните компании и организации. Кевин е работил с представители на правителството, “Боинг”, “Майкрософт”, “Старбъкс” и др.
Той е и чест гост в новинарските емисии на „Си Ен Ен“, „Фокс Нюз“, „Си Би Ес“, „Би Би Си“ и на страниците на в. „Ню Йорк Таймс“, „Плейбой“, „Максим“, „Космополитън“ и др.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.