В къщата на парите
На любопитните инвеститори, търговци и управители на парични средства книгата предлага поглед към начина, по който най-добрите управители на фондове подхождат към световните пазари, и показва как тези управители се отнасят към работата си. На всеки, който се занимава с инвестиции, тя дава по-висок старт за доброто разбиране на динамиката на глобалните пазари.
За читателя-неспециалист книгата е рядко срещана възможност да надзърне в затворения свят на хедж фондовете. Без да налага бляскава представа за макро търговците, под формата на интервюта авторът разкрива един различен свят на мили, грижовни и същевременно извънредно умни и изобретателни професионалисти, които работят неуморно, за да увеличават капитала на своите инвеститори винаги, когато някъде по света се отвори възможност за това.
Стивън Дробни е съосновател и съдружник в Drobny Global Advisors (DGA) – международна компания за макроикономически изследвания и консултантски услуги. Сред клиентите се нареждат много от водещите глобални хедж фондове в света. Преди да основе DGA, Дробни работи в Hedge Fund Group към Deutsche Bank в Лондон, Сингапур и Цюрих. Притежава магистърска степен по икономика и политология от Лондонското училище по икономика и бакалавърска степен от Университета Бъкнел.
Kниги от същия жанр
-
Краят на маркетинга, какъвто го познавамепечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Лекарската грешкапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Талантът на Toyotaпечатна:
32.00 лв.
16.36 EUR -
Имотните измамипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
История на Южна и Източна Азия през 19-ти и 20-ти векпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Развитие на фондовия пазар в България и насоки за подобряване на неговата ефектипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Закон за здравното осигуряванепечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Маркетингът на позволениетое-книга:
8.38 лв.
4.28 EURпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Коментар на Кодекса на международното частно правопечатна:
27.00 лв.
13.80 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.