В бързата лента
Често си мислим, че ще бъдем щастливи, ако имаме повече свободно време, ако се откъснем от забързаното ежедневие и потънем в безгрижно спокойствие. Но в новата си провокативна книга бившият директор по икономическа политика в Белия дом и изтъкнат лектор по икономика в Харвард Тод Бъкхолдс хвърля ръкавица на набиращата скорост „литература на щастието”. Той категорично заявява, че само състезанието и движението напред имат значение – дори успехът непрекъснато да се отдалечава.
Като цитира данни от най-различни сфери на живота, от невроикономика и еволюционна биология до изкуството на Ренесанса и „Дженеръл Мотърс”, Бъкхолдс ни убеждава, че именно конкуренцията ни е направила и по-високи, и по-умни през вековете. И че всички ние определено се нуждаем от нея. Наистина обичаме лудата надпревара, защото тя генетично е заложена в нас. И пак тя ни прави щастливи.
Сред многото изненадващи изводи и остроумни съвети ще прочетете:
· Отложете пенсионирането – от него се затъпява.
· Всички сме маниаци на тема контрол.
· Конкуренцията между колеги води до високи финансови резултати.
· Стресът ни помага да дадем най-доброто от себе си.
Тази книга със сигурност ще повиши адреналина ви, ще ви накара да почувствате нов прилив на енергия и сили, ще ви принуди да мислите. Може и да не се съгласите с всичко в нея, но определено ще се забавлявате.
Kниги от същия жанр
-
Too Far Afieldпечатна:
26.90 лв.
13.75 EUR -
Димчо Дебелянов и Повелителя на вълцитепечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
1001 СГРАДИ, които непременно трябва да видитепечатна:
48.00 лв.
24.54 EUR -
Третата национална катастрофапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
За какво сте гладни?печатна:
15.99 лв.
8.17 EUR -
Тайният живот на великите авторипечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Да бъдеш Клеопатрапечатна:
7.90 лв.
4.03 EUR -
Въпросът на Финклерпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Личният магнетизъм: тайната на обаянието, лечебната магия на ръцете випечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.