Българската авиация през Студената война
В книгата се анализират процесите през разглеждания 45-годишен период и фактическото състояние на българската военноавиационна система в края на 1990 и началото на 1991 г. дават основание да се смята, че при криза с военен, невоенен характер и военен конфликт системата има подчертано отбранителен характер, чиито способности за изпълнение на транспортни, разузнавателни, специални и задачи за непосредствена авиационна поддръжка нарастват за сметка на допълнителното развръщане на граждански авиационни структури. За да се съди за мащабите на военноавиационната система на България след Втората световна война и в годините на Студената война, е необходимо да бъдат обобщени количествените показатели на експлоатираната авиационна техника и подготвения летателен състав, които на практика са „острието на меча" на държавата в областта на въздушното пространство. За разглеждания 45-годишен период в страната се експлоатират над 3300 летателни апарата - основно съветско, чехословашко и българско производство. Само в рамките на Въздушните войски и авиацията от състава на Военновъздушните сили на България до 1990 г. летят 2228 самолета и 172 вертолета.
Kниги от същия жанр
-
Чудесата на България 6: Шуменска стражапечатна:
4.00 лв.
2.04 EUR -
Сказание за Казанпечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Васил Левски: заблуди и истинипечатна:
7.90 лв.
4.03 EUR -
Османската империяпечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Египетските богове и богинипечатна:
31.90 лв.
16.31 EUR -
100-те най-въздействащи личности от Библиятапечатна:
23.00 лв.
11.75 EUR -
Тайното знание на Черноморската Атлантидапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
50 ключови думи на съвременната културапечатна:
4.50 лв.
2.30 EUR -
История на нова България 1879-1944 г. - том III Стойчо Грънчаров, Елена Стателова Цена: 30.00 лв. * Доставката в София на тази книга е 1.90 лв. и отнема от 1 до 3 работни дни, за цена извънпечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.