Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Изкуството да говоримпечатна: 19.90 лв. -
Новите правила в маркетинга и в ПРпечатна: 29.00 лв. -
Земеделски земипечатна: 4.90 лв. -
Основи на правната философия на XXI векпечатна: 10.00 лв. -
Коучинг за високи постиженияпечатна: 23.90 лв. -
Една успешна идея е достатъчнапечатна: 18.00 лв. -
Актуални въпроси на устройството на територията и кадастърапечатна: 36.00 лв. -
Международни счетоводни стандарти, приети за приложение от Европейския съюз през 2014печатна: 78.00 лв. -
Маркетинг в туризмапечатна: 9.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.