Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Пътят към евро: опитът на страните от Източна Европа с Паричен Съветпечатна: 4.00 лв. -
Подпомагащата страна в съдебния исков процеспечатна: 16.00 лв. -
Лицензионни административни актовепечатна: 15.00 лв. -
Състоянието на планетата 2008печатна: 15.00 лв. -
Гражданско право - обща частпечатна: 9.90 лв. -
Принципите на Стивън Ковие-книга: 6.00 лв.печатна: 12.90 лв. -
Точният наръчник за: Планирането в маркетингапечатна: 8.00 лв. -
Комуникационни стратегиипечатна: 10.00 лв. -
Държавна администрация и държавна службапечатна: 4.80 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.