Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
ПР практика: работа с агенцияпечатна: 12.00 лв. -
Първите 90 дни - успешни стратегии за лидерипечатна: 14.00 лв. -
Бюджет и одит в публичния секторпечатна: 3.90 лв. -
Как да бъдеш лидер на печеливш екиппечатна: 4.00 лв. -
Цената на неравенствотопечатна: 33.00 лв. -
Коучингпечатна: 4.80 лв. -
Принцип на морковапечатна: 19.00 лв. -
Съдебни актове в производството по несъстоятелност 2007-2012печатна: 30.00 лв. -
Компаниите, които промениха светапечатна: 16.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.