Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Българско и европейско информационно правопечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Проспериращо съзнаниепечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Човешкото тяло като предмет на вещни правапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Договорът в строителството и сделките с недвижими имотипечатна:
21.00 лв.
10.73 EUR -
Идеалните екипипечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Въведение в маркетингапечатна:
88.00 лв.
44.99 EUR -
Платежните карти - Инструмент за безналично плащанепечатна:
26.40 лв.
13.49 EUR -
Психология на лидерствотопечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Бъз маркетингпечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.