Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Бизнес стратегияпечатна: 16.00 лв. -
Данъчен и митнически контролпечатна: 10.00 лв. -
Европейската заповед за арестпечатна: 15.00 лв. -
Закон за счетоводството - коментарпечатна: 15.00 лв. -
Комплект: Следи вместо пепел. Кризата идва. Всякакви, но не!стандарнипечатна: 42.00 лв. -
Кодекс на застрахованетопечатна: 7.90 лв. -
Професионалната секретаркапечатна: 13.00 лв. -
Телевизионната програма на обществената телевизия: Публичноправни аспектипечатна: 12.00 лв. -
Размерът е без значениепечатна: 14.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.