Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Как да спечелим от несигурносттапечатна: 18.00 лв. -
Управление и развитие на ресторантапечатна: 9.99 лв. -
Практическо ръководство по планиране и прогнозиранее-книга: 9.00 лв. -
Практика на гражданските съдилища по Закона за защита от дискриминацияпечатна: 15.00 лв. -
Нацията новаторпечатна: 14.00 лв. -
Манията да бъдеш изключителенпечатна: 9.90 лв. -
Брилянтната идеяпечатна: 16.40 лв. -
Наръчник по забогатяванепечатна: 8.00 лв. -
Мениджмънт: задачи, отговорности, практикипечатна: 25.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.