Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Бюджет и одит в публичния секторпечатна:
3.90 лв.
1.99 EUR -
Стил и етикетпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Интеграция на хората с уврежданияпечатна:
2.60 лв.
1.32 EUR -
Патентно право в Република Българияпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Компаниите, които промениха светапечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Защо искаме да сте богатпечатна:
23.00 лв.
11.75 EUR -
Приемствеността в семейната фирма: Младежите и семейният духпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Духовни беседипечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Мениджмънт предизвикателствата през 21 векпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.