Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Губим в надпреварата да печелимпечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Мениджмънт: задачи, отговорности, практикипечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
С каквото си успял, с него няма да преуспеешпечатна:
23.90 лв.
12.21 EUR -
Процедури, вътрешни актове и приложни документи по уредбата на трудовите отношения в предприятиетопечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Международен бизнес и глобализацияпечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Антикрехкост. Как да извлечем полза от хаосапечатна:
21.99 лв.
11.24 EUR -
Правен режим на непълнолетни правонарушителипечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Бизнесът на бъдещетопечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Изповедите на един рекламистпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.