Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Многоезичен справочник на основни термини, свързани със закрилата на интелектуалната собственостпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Потребителското поведениепечатна:
120.00 лв.
61.35 EUR -
Организирана престъпна групапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Международно правораздаванепечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
6 стъпки към устойчива ефективностпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Джобна рекламапечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
111 правила във facebookпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Как да провеждаме срещипечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Едноличен търговец: практически коментар и над 80 примерни образципечатна:
26.00 лв.
13.29 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.