Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Договорът за организирано туристическо пътуванепечатна: 16.00 лв. -
Набиране на средства For Dummiesпечатна: 18.00 лв. -
В крак с онлайн маркетингапечатна: 13.00 лв. -
Пророчеството на богатия таткопечатна: 10.00 лв. -
Наказателен кодекспечатна: 8.50 лв. -
Закон за търговския регистър - тематичен коментарпечатна: 18.00 лв. -
Стратегически картипечатна: 29.00 лв. -
Мълчаливият език на лидеритепечатна: 13.00 лв. -
От неудачник към преуспяващ търговецпечатна: 8.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.