Брандинг 101

Още от поредицата Университетът Тръмп

Брандинг 101

(4.00 от 3 гласа)











Печатна книга

24.00 лв.

  • Наличност: не
  • Безплатна доставка за поръчка над 39.90 лв.
  • Доставка 3.99 лв. за поръчка над 9.99 лв.
  • За поръчка до 9.99 лв. доставка 3.99 лв.

Университетът Тръмп Брандинг 101 Книги от поредицата Университетът Тръмп са практични и показват основните стъпки за успешното правене на бизнес в стила на Тръмп.

Всяка книга е написана от водещ експерт в дадената област и включва вдъхновяващ предговор, написан от самия Тръмп. Основните идеи са илюстрирани с реалния примери от работата на Тръмп и други висши мениджъри в Trump Organization. Незаменим помощник за всеки, който иска да успее в бизнеса, без магистърска степен по бизнес администрация, книгите от поредицата дават приложими съвети, основани на единственото нещо, което читателите не могат да получат в университета по мениджмънт – опита. В „ Брандинг 101” ще научите:

• Да изградите силна търговска марка, която увеличава продажбите и печалбата за всяка компания
• Да разберете разликата в управлението на марката на продукт и марката на услуга.
• Да направите от марката си много повече от лого или име
• Да разработите ясна позиция и бранд стратегия
• Да внушите на клиентите си посланието на марката си
• Да изберете подходящо бранд име и лого
• Да съживите изтърканата или слаба марка
• Да използвате герила брандинг
• Да изградите вашата собствена марка за развитие на кариерата ви
• Да поддържате съгласуваността в бранд имиджа
• Да разраснете марката си с времето
• Да използвате марката си, за да повишите цялостно стойността на компанията и бизнеса ви.

„Брандинг 101” предлага на предприемачи, маркетинг специалисти и мениджъри някои от най-мощните идеи и ефективни методи на брандинга. Съчетавайки най-голямото име в бизнеса с уроците от водещи професори по маркетинг и брандинг експерти, този практически наръчник ви учи на брандинг от световно ниво. Дон Секстън е преподавал маркетинг в Колумбийския университет повече от четирийсет години и тук споделя безценния си опит. Всяка глава предлага задълбочен поглед на ключови брандинг идеи и ги изследва с помощта на разбираем, неакадемичен подход, подкрепен с упражнения и примери от реалния живот. Професор Секстън обяснява всички най-ефективни брандинг стратегии, които биха били подходящи за вашия бизнес и начините за извличане на най-големи ползи. Този единствен по рода си наръчник предлага практически съвет за всеки, който иска да увеличи присъствието си на пазара. Взета самостоятелно като четиво за брандинга или разгледана в контекста на поредицата Университетът Тръмп Брандинг 101 ви дава цялата необходима информация и стратегия за успешното изграждане на търговска марка, която клиентите няма да забравят. Дон Секстън е професор по бизнес в Университета Колумбия и президент на компанията Arrow Group Ltd. Носител е на Наградата за отличителен принос към преподаването на Columbia Business School и е работил с много известни компании. Статиите му на тема маркетинг и брандинг са се появявали в издания като Harvard Business Review и Journal of Marketing и често е цитиран в медии като New York Times и Business Week. Също така е автор на „Университетът Тръмп Маркетинг 101”.



Kниги от същия жанр

Kниги от същия жанр




Информация

Информация




Информация за книгата:

Издател: Lokus
Година: 2011
Страници: 350
ISBN: 9789547831391
Баркод: 9789547831391
Тегло: 0.52 кг.
Размер: 14.50x21.50 см.

За автора

За автора




Коментари

Коментари


Плащане с EasyPay може да направите като изберете опция плащане "чрез ePay" и на платежната страница изберете Таб "В брой на каса".

Вижте приложения пример: