Бизнес стратегии, планове, бюджети

Бизнес стратегии, планове, бюджети

(4.11 от 9 гласа)











Печатна книга

14.00 лв.

  • Наличност: не
  • Безплатна доставка за поръчка над 39.90 лв.
  • Доставка 3.99 лв. за поръчка над 9.99 лв.
  • За поръчка до 9.99 лв. доставка 3.99 лв.

В условията на глобализация и на непредвидима бизнес среда компаниите се нуждаят от стратегии за справяне с рискове и за възползване от нови възможности. Компанията може да има най-добрия процес на света, но ако управлението му не осигурява насоката и коректния курс, изискван за постигане на целите, успехът е въпрос на късмет. В същото време тя може да има най-добрата стратегия, но това няма да доведе до желаните резултати, ако мениджърите не могат да транслират тази стратегия в оперативни планове и тогава да изпълнят плановете и да осъществят задачите за изпълнение. Тази практическа необходимост (превръщане на добрата стратегия в добро изпълнение) предопределя и целта на настоящата книга – да покаже цялостния планов процес – изграждане на стратегия, превръщане на стратегията в оперативни планове и бюджети, отчитайки тяхното единство, взаимодействие и различие.

Съдържанието на книгата е организирано по начин, който дава възможност да се проследи последователността на плановия процес – стратегическо планиране; бизнес планиране; бюджетиране. Много от стратегическите поведенчески модели, които са всъщност раздели на бизнес плана и изискват по-подробни разработки, са представени самостоятелно и в общия контекст на взаимносвързаните цели на бизнес плана. Фокусът е върху подходи, планови процедури, аналитични техники и инструменти, подкрепени с конкретни примери и предназначени да улеснят читателя в процеса на разработване на бизнес план на стартираща или съществуваща компания. Поставените въпроси и отговори оставят достатъчно свобода и стимули за предприемаческо мислене, изключително необходимо в процеса на изграждане на бизнес стратегии, планове и бюджети.

Ирена Славова е доцент в Университета за национално и световно стопанство, катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“. Преподава дисциплините „Прогнозиране и планиране“, „Бизнес планиране“, „Управление на проекти“ на студенти от бакалавърска и магистърска степен на обучение.




Информация

Информация




Информация за книгата:

Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 378
ISBN: 9789542809753
Баркод: 9789542809753
Тегло: 0.42 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.

Коментари

Коментари


Плащане с EasyPay може да направите като изберете опция плащане "чрез ePay" и на платежната страница изберете Таб "В брой на каса".

Вижте приложения пример: