Бизнес комуникации
Книгата съдържа десет основни теми, свързани с глобалното общество и комуникациите в съвременния свят; процеса на общуване; бизнес комуникациите; езика на тялото; умението за говорене и умението за слушане; междукултурното общуване; бизнес етикета и фирмената култура; деловите преговори; писменото общуване; комуникациите и новите технологии. В изданието са публикувани конспект-въпросник и примерен тест по бизнес комуникации.
Kниги от същия жанр
-
Как да го впечатлимпечатна: 5.00 лв. -
Как да я впечатлимпечатна: 5.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Нов български университет
Категория:
Психология
,
Приложна психология
Година: 2011
Страници: 166
ISBN: 9789545354397
Баркод: 9789545354397
Тегло: 0.21 кг.
Размер: 14.50x21.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.