Без дребен шрифт
Това е изборът на нашата рубрика за десетте най-добри комисари: ... когато България се присъедини към ЕС през 2007 г., Меглена Кунева стана комисар за защита на потребителите - едно не многообещаващо портфолио. Тя, като икономически либерал, се захвана с насърчаване правата на потребителите като начин да помири европейците с правилата на конкуренцията и свободния пазар. Чрез внимателен избор на инициативи (банкови такси, подвеждащи интернет страници, продаващи самолетни билети) тя успя да изпъкне. Из „Оценка на края на мандата на европейските комисари, сп. The Economist, 2009 Меглена Кунева е първата жена, която получава наградата „Европеец на годината"... Най-блестящата звезда на вечерта бе Меглена Кунева, българката европейски комисар, която спечели вота за Европеец на годината... Тя е номинирана за работата си да осигури защитата на правата на потребителите в дигиталната икономика. Из „Европейски политически звезди", отразяване на годишните награди на в-к European Voice, 2008 Меглена Кунева, юрист и бивш радиожурналист, на която бе възложено да представлява интересите на 500 милиона потребители, успя да си създаде добра репутация на поста, който зае през януари 2007 г. Из „Нагоре, нагоре и напред за потребителите", статия във в-н The Irish Times, Ирландия, 2008 Българката Меглена Кунева, която е първият европейски комисар, отговорен специално за защитата на потребителите, оказа огромно влияние за защитата на потребителите за три години на този пост, Профилът и значението на комисар Кунева бяха повишени не само от съсредоточаването върху ресора защита на потребителите, но и от факта, че тя е харизматична, отдадена на работата си и способна личност. Из .Десет препоръки за новата Европейска комисия", издание на The Lisbon Council, 2009 ...едни от най-добрите членове на Европейската комисия са жени, сред тях Нели Круз, отговаряща за конкуренцията, Мариан фишер Боел, отговаряща за селското стопанство, и Меглена Кунева, политика за защита на потребителите. Из „Място за жени? Защо в Европейския съюз има толкова малко жени на челни позиции", сп. The Economist. 2008
Kниги от същия жанр
-
Как да го впечатлимпечатна: 5.00 лв. -
Как да я впечатлимпечатна: 5.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.