Англо-български речник по маркетинг
Изданието съдържа около 9500 речникови статии. Включени са препратки към отделните статии, както синоними и антоними на по-значимите термини.
Представени са новите понятия в областта на дигиталните технологии, електронната търговия и интернет.
Речникът е предназначен за работещите в сферата на маркетинга и рекламата и за изучаващите икономика, маркетинг и реклама.
Kниги от същия жанр
-
Румънски език - 2 CDпечатна: 10.00 лв. -
Нидерландски разговорник с речникпечатна: 7.99 лв. -
Българско-нидерландски разговорникпечатна: 7.00 лв. -
Българско-немски разговорникпечатна: 5.50 лв. -
Диск: Италианско-български речник: Pro версияпечатна: 2.00 лв. -
Упражнения и тестове за напреднали Английскипечатна: 14.90 лв. -
АУДИО ДИСК с произношение на думите към книгата „Първите 1000 думи на ФРЕНСКИ”печатна: 5.99 лв. -
Основи на мениджмънтапечатна: 12.00 лв. -
Английски за българи - част 2печатна: 14.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Мениджмънт, Маркетинг, Човешки ресурси
,
Реклама и PR
,
Граматики
,
Чуждоезиково обучение
,
Английски
Година: 2001
Страници: 172
ISBN: 9546493775
Баркод: 9546493775
Размер: 14.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.