Англо-български речник по маркетинг
Изданието съдържа около 9500 речникови статии. Включени са препратки към отделните статии, както синоними и антоними на по-значимите термини.
Представени са новите понятия в областта на дигиталните технологии, електронната търговия и интернет.
Речникът е предназначен за работещите в сферата на маркетинга и рекламата и за изучаващите икономика, маркетинг и реклама.
Kниги от същия жанр
-
Да проговорим гръцки с 40 урока: Самоучител + 2 CDпечатна: 19.95 лв. -
Нидерландски език - CDпечатна: 8.00 лв. -
Управление на кризипечатна: 15.00 лв. -
Португалски езикпечатна: 12.00 лв. -
Картинен речник - немскипечатна: 9.00 лв. -
Мениджмънтът в следващото обществопечатна: 18.00 лв. -
Италианско-Български и Българско-Италиански речник: Talking версияпечатна: 2.00 лв. -
Делови срещи + аудио CDпечатна: 9.99 лв. -
Българско-испански речникпечатна: 32.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Мениджмънт, Маркетинг, Човешки ресурси
,
Реклама и PR
,
Граматики
,
Чуждоезиково обучение
,
Английски
Година: 2001
Страници: 172
ISBN: 9546493775
Баркод: 9546493775
Размер: 14.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.