Америка: социалният тропик
Социум и медии на САЩ от Пулицър до Мърдок
Американската журналистика извоюва ключова позиция още през последната трета на XIX век с един отказ и с един избор. Тя се отказа от педагогическите претенции, литературните подражания, ораторския балкон и патрицианското високомерие. Тя избра страната на масите и от тяхно име активно се намесва в управлението.
Американската журналистика не е само всевиждащото око на новия бог – масата, нито е само жълтото момченце, което не се уморява да повтаря, че царят е гол (описвайки всичките му детайли); тя е и главният психоаналитик на Америка, който непрекъснато превръща несъзнаваното в осъзнато, потуленото – във видимо за всички, премълчаваното – в обект на публична дискусия.
Ако иронично се подхвърля, че именно журналистиката е свела политиката до масово шоу, борсата – до бинго зала, културата – до уличен театър, нека не забравяме, че това са проявления на един и същ феномен: извеждането на главните социални актьори от Храма на Сцената, където те стават видими, достъпни и уязвими. Те са принудени да действат – незабавно и ефективно, да се съобразяват с публиката и да не разчитат много на задкулисния мрак, защото именно там ги дебнат репортерите.
Kниги от същия жанр
-
Люпене на яйцапечатна: 8.00 лв. -
Logos: making a strong markпечатна: 76.00 лв. -
Corpus Hermeticum - том 2печатна: 36.00 лв. -
Оцвети ме красивопечатна: 7.00 лв. -
Пророчества от лудницатапечатна: 6.00 лв. -
Print and Production Finishes for CD and DVD Packagingпечатна: 49.50 лв. -
Духът на хомеопатиятапечатна: 15.00 лв. -
Одисейпечатна: 59.00 лв. -
Религия и политика в арабския свят: ислямът в обществотопечатна: 18.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.