Алхимикът - юбилейно издание
„Когато пишех „Алхимикът”, се опитвах да разбера защо сме тук. Вместо да пиша философски трактат, реших да говоря с детето в душата ми. За моя изненада милиони други хора по света отговориха на това дете. С тази книга исках да споделя с читателите ми въпросите, които превръщат живота в приключение точно, защото нямат отговори.”
Паулу Коелю
„Алхимикът” жъне успехи във всяка страна, в която е публикуван. В Бразилия са продадени повече екземпляри от всяка друга книга. В Щатите тя беше начело на списъка с бестселъри на в. „Ню Йорк Таймс” в продължение на най-много седмици. Във Франция книгата беше бестселър повече от 5 години. В Германия изданието с твърди корици постави рекорд, след като остана номер едно в класацията на сп. „Шпигел” за над 306 седмици. В Австралия книгата стана бестселър веднага след излизането си. На испански тя се превърна в най-продаваната книга в продължение на няколко години в Латинска Америка и Испания. В Русия „Алхимикът” беше на първо място в продължение на 5 последователни години.
През 2002 г. в Португалия бе обявено, че книгата е продала повече копия от всяка друга и че Паулу Коелю е най-продаваният автор. В Италия през 2012 г. бе публикувано специално издание по случай стотното преиздаване на книгата. В Норвегия има специално издание, включващо текстове на ученици, които са участвали в конкурса „Един роман. Милиони мечти” през 2012 г. В Южна Африка книгата е публикувана на повече от 5 езика. В Индия – на повече от 10. „Алхимикът“ е една от най-четените и обичани книги в България и днес.
Kниги от същия жанр
-
9 милиметра: Истинската история на българската мафияпечатна: 11.00 лв. -
Сенки по пътя на копринатапечатна: 16.00 лв. -
Хроника на камъке-книга: 10.00 лв. -
Тънкости на приготвянетопечатна: 10.00 лв. -
Пукнатинатае-книга: 9.00 лв. -
Лъжлив езикпечатна: 5.00 лв. -
Последният валс на Матилдапечатна: 9.00 лв. -
Острието на Тишале-книга: 4.00 лв.печатна: 25.00 лв. -
Бяла смъртпечатна: 70.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.