The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later
Here is a systematically presented course on everything anyone needs to know about advertising, from how to write copy and choose a typeface, to how agencies work and the different strategies used for print, TV or cinema and other media, including interactive. Exercises throughout help the reader judge their own work and that of others. By getting to the heart of the creative process in a way that other guides dont, "The Advertising Concept Book" can help anyone produce better advertising.
Kниги от същия жанр
-
M. C. Escher Pop-Upsпечатна: 48.90 лв. -
The Master and Margaritaпечатна: 19.90 лв. -
Това, което видях от Балканската война. Конференцията в Букурещ и Букурещкият мир от 1913 г.печатна: 13.00 лв. -
#livefromsofiaе-книга: 8.50 лв. -
Това съм аз - Едичка. Велика беше нашата епохапечатна: 15.00 лв. -
Johnny Deppпечатна: 15.95 лв. -
Footwear Designпечатна: 59.90 лв. -
Alexander McQueen: Evolutionпечатна: 55.00 лв. -
Принцеси - книжка за оцветяванепечатна: 1.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Thames & Hudson
Категория:
English Language Books
,
Книги
Година: 2008
Страници: 272
ISBN: 9780500514054
Баркод: 9780500514054
Тегло: 1.25 кг.
Размер: 20.00x24.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.