Logo Design Vol. 2
Logos a go-go!
The worlds best graphic symbols, trademarks, and logotypes
In this follow-up to our immensely successful first volume, youll find over 2,000 logos as well as detailed case studies on brand identities such as MTV and Wrangler. Top design and branding teams and offices featured include MetaDesign, Saffron Brand Consultants, Research Studios, Stefan Sagmeister, and Studio Dumbar. With a foreword by MetaDesigns chief design officer Uli Mayer-Johanssen and an introduction by branding guru Wally Olins, this collection brings an insiders prospective to the art of designing successful logos in any field of commerce.
Kниги от същия жанр
-
They Came to Baghdadпечатна:
12.90 лв.
6.59 EUR -
Perfect Palettes for Painting Roomsпечатна:
45.00 лв.
23.00 EUR -
Dead until darkпечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Pride and Pleasureпечатна:
17.90 лв.
9.15 EUR -
The Bible in Picturesпечатна:
59.95 лв.
30.65 EUR -
Silent Houseпечатна:
15.90 лв.
8.12 EUR -
101 Great Outdoor Getawaysпечатна:
15.90 лв.
8.12 EUR -
The Road Less Travelledпечатна:
59.50 лв.
30.42 EUR -
A Twitter Year - 365 Days in 140 Charactersпечатна:
22.90 лв.
11.70 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Taschen
Категория:
English Language Books
,
Architecture, Design
Страници: 384
ISBN: 9783836509428
Баркод: 9783836509428
Размер: 16.80x22.60 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.