Logo Design Vol. 2
Logos a go-go!
The worlds best graphic symbols, trademarks, and logotypes
In this follow-up to our immensely successful first volume, youll find over 2,000 logos as well as detailed case studies on brand identities such as MTV and Wrangler. Top design and branding teams and offices featured include MetaDesign, Saffron Brand Consultants, Research Studios, Stefan Sagmeister, and Studio Dumbar. With a foreword by MetaDesigns chief design officer Uli Mayer-Johanssen and an introduction by branding guru Wally Olins, this collection brings an insiders prospective to the art of designing successful logos in any field of commerce.
Kниги от същия жанр
-
The Tale of Peter Rabbit: a Sound Story Bookпечатна: 25.90 лв. -
Keep the Aspidistra Flyingпечатна: 18.50 лв. -
Cool Restaurants Milanпечатна: 15.00 лв. -
Secrets of Mary Magdaleneпечатна: 12.00 лв. -
Set of 3 Plain Cahier Journals - Kraft - Largeпечатна: 16.95 лв. -
Concise Atlas of the Worldпечатна: 64.50 лв. -
Close to Homeпечатна: 6.90 лв. -
Marilyn Monroeпечатна: 15.95 лв. -
The Eagle Has Landedпечатна: 5.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Taschen
Категория:
English Language Books
,
Architecture, Design
Страници: 384
ISBN: 9783836509428
Баркод: 9783836509428
Размер: 16.80x22.60 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.