Logo Design Vol. 2
Logos a go-go!
The worlds best graphic symbols, trademarks, and logotypes
In this follow-up to our immensely successful first volume, youll find over 2,000 logos as well as detailed case studies on brand identities such as MTV and Wrangler. Top design and branding teams and offices featured include MetaDesign, Saffron Brand Consultants, Research Studios, Stefan Sagmeister, and Studio Dumbar. With a foreword by MetaDesigns chief design officer Uli Mayer-Johanssen and an introduction by branding guru Wally Olins, this collection brings an insiders prospective to the art of designing successful logos in any field of commerce.
Kниги от същия жанр
-
The Rough Guide to World Music: Africa and the Middle East Vol. 1печатна:
47.90 лв.
24.49 EUR -
501 Must Read Booksпечатна:
28.90 лв.
14.77 EUR -
Never Let Me Goпечатна:
15.90 лв.
8.12 EUR -
Sellingпечатна:
14.90 лв.
7.61 EUR -
Death at Intervalsпечатна:
15.90 лв.
8.12 EUR -
Vanity of Duluozпечатна:
16.90 лв.
8.64 EUR -
Corsicaпечатна:
18.90 лв.
9.66 EUR -
Astrologyпечатна:
34.90 лв.
17.84 EUR -
Architecture in the Emiratesпечатна:
44.00 лв.
22.49 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Taschen
Категория:
English Language Books
,
Architecture, Design
Страници: 384
ISBN: 9783836509428
Баркод: 9783836509428
Размер: 16.80x22.60 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.