Graphic Originals
Exploring the growing trend for graphic designers to incorporate original elements in commissioned work, this text profiles designers who self-initiate the graphic elements they work with: who design new fonts, rather than buying them in, draw their own graphics, and take photographs rather than using picture libraries. Centering on in-depth interviews, which reveal practical approaches as well as attitudes to graphic design and "authorship", the book shows how a thoughtful, personal approach can produce strong, innovative and individual design and reflects the heated debate about self-expression.
Kниги от същия жанр
-
Bel-amiпечатна:
19.90 лв.
10.17 EUR -
Art in Renaissance Italyпечатна:
77.90 лв.
39.82 EUR -
The Incas and their Ancestorsпечатна:
49.90 лв.
25.51 EUR -
The Murder of Roger Ackroydпечатна:
12.90 лв.
6.59 EUR -
Compact World Atlasпечатна:
24.90 лв.
12.73 EUR -
The Illustrated Wee Free Menпечатна:
28.90 лв.
14.77 EUR -
The 20th Century Art Box Greeting Cardsпечатна:
36.00 лв.
18.40 EUR -
The Diary of Dennis the Menaceпечатна:
13.90 лв.
7.10 EUR -
Dick Whittingtonпечатна:
5.90 лв.
3.01 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Rotovision
Категория:
English Language Books
,
Graphic Design
Страници: 160
ISBN: 9782880467067
Баркод: 9782880467067
Тегло: 1.10 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.