Graphic Originals
Exploring the growing trend for graphic designers to incorporate original elements in commissioned work, this text profiles designers who self-initiate the graphic elements they work with: who design new fonts, rather than buying them in, draw their own graphics, and take photographs rather than using picture libraries. Centering on in-depth interviews, which reveal practical approaches as well as attitudes to graphic design and "authorship", the book shows how a thoughtful, personal approach can produce strong, innovative and individual design and reflects the heated debate about self-expression.
Kниги от същия жанр
-
The Rough Guide to New York Cityпечатна: 33.50 лв. -
My friend maigretпечатна: 8.00 лв. -
Everyone Worth Knowingпечатна: 16.90 лв. -
Two Great Novels: Career Girls. The Movieпечатна: 13.90 лв. -
Blood Musicпечатна: 13.90 лв. -
Furnitureпечатна: 85.90 лв. -
Органайзер Filofax Domino A4 Blackпечатна: 161.00 лв. -
Hitchcock at Workпечатна: 56.00 лв. -
Crystal Gorgeпечатна: 10.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Rotovision
Категория:
English Language Books
,
Graphic Design
Страници: 160
ISBN: 9782880467067
Баркод: 9782880467067
Тегло: 1.10 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.