Graphic Originals
Exploring the growing trend for graphic designers to incorporate original elements in commissioned work, this text profiles designers who self-initiate the graphic elements they work with: who design new fonts, rather than buying them in, draw their own graphics, and take photographs rather than using picture libraries. Centering on in-depth interviews, which reveal practical approaches as well as attitudes to graphic design and "authorship", the book shows how a thoughtful, personal approach can produce strong, innovative and individual design and reflects the heated debate about self-expression.
Kниги от същия жанр
-
St Petersburgпечатна:
11.90 лв.
6.08 EUR -
The Universe In A Nutshellпечатна:
55.90 лв.
28.58 EUR -
The Complete Photo Guide to Cake Decoratingпечатна:
39.90 лв.
20.40 EUR -
Londonпечатна:
31.00 лв.
15.85 EUR -
The Big Moo. Purple Cowпечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Cracowпечатна:
31.90 лв.
16.31 EUR -
100 selected storiesпечатна:
5.90 лв.
3.01 EUR -
The Way We Live: By the Seaпечатна:
59.00 лв.
30.16 EUR -
101 Barbecues and Grillsпечатна:
11.50 лв.
5.87 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Rotovision
Категория:
English Language Books
,
Graphic Design
Страници: 160
ISBN: 9782880467067
Баркод: 9782880467067
Тегло: 1.10 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.