Graphic Originals
Exploring the growing trend for graphic designers to incorporate original elements in commissioned work, this text profiles designers who self-initiate the graphic elements they work with: who design new fonts, rather than buying them in, draw their own graphics, and take photographs rather than using picture libraries. Centering on in-depth interviews, which reveal practical approaches as well as attitudes to graphic design and "authorship", the book shows how a thoughtful, personal approach can produce strong, innovative and individual design and reflects the heated debate about self-expression.
Kниги от същия жанр
-
The Bourne Ultimatumпечатна: 19.90 лв. -
Henna Sourcebookпечатна: 39.90 лв. -
Berlinпечатна: 31.90 лв. -
Along Came a Spiderпечатна: 8.00 лв. -
Jeanloup Sieffпечатна: 19.95 лв. -
Moonwalkпечатна: 33.50 лв. -
Courbetпечатна: 15.95 лв. -
Paris Apartmentsпечатна: 16.00 лв. -
The Two Minute Ruleпечатна: 13.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Rotovision
Категория:
English Language Books
,
Graphic Design
Страници: 160
ISBN: 9782880467067
Баркод: 9782880467067
Тегло: 1.10 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.