Graphic Originals
Exploring the growing trend for graphic designers to incorporate original elements in commissioned work, this text profiles designers who self-initiate the graphic elements they work with: who design new fonts, rather than buying them in, draw their own graphics, and take photographs rather than using picture libraries. Centering on in-depth interviews, which reveal practical approaches as well as attitudes to graphic design and "authorship", the book shows how a thoughtful, personal approach can produce strong, innovative and individual design and reflects the heated debate about self-expression.
Kниги от същия жанр
-
Fear of Musicпечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
The Dance of Deathпечатна:
13.90 лв.
7.10 EUR -
The Monk Who Sold His Ferrariпечатна:
15.90 лв.
8.12 EUR -
Say Goodbyeпечатна:
10.90 лв.
5.57 EUR -
Living in Chinaпечатна:
47.95 лв.
24.51 EUR -
The Beatlesпечатна:
27.90 лв.
14.26 EUR -
News of a Kidnappingпечатна:
15.90 лв.
8.12 EUR -
The Rivan Codex: Ancient Texts of the Belgariad and the Malloreonпечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
The Big Shortпечатна:
19.90 лв.
10.17 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Rotovision
Категория:
English Language Books
,
Graphic Design
Страници: 160
ISBN: 9782880467067
Баркод: 9782880467067
Тегло: 1.10 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.