Graphic Originals
Exploring the growing trend for graphic designers to incorporate original elements in commissioned work, this text profiles designers who self-initiate the graphic elements they work with: who design new fonts, rather than buying them in, draw their own graphics, and take photographs rather than using picture libraries. Centering on in-depth interviews, which reveal practical approaches as well as attitudes to graphic design and "authorship", the book shows how a thoughtful, personal approach can produce strong, innovative and individual design and reflects the heated debate about self-expression.
Kниги от същия жанр
-
The Witching Hourпечатна:
13.90 лв.
7.10 EUR -
Miseryпечатна:
18.90 лв.
9.66 EUR -
The Last Heroпечатна:
17.90 лв.
9.15 EUR -
The Studio Photographers Lighting Bibleпечатна:
42.90 лв.
21.93 EUR -
The Long Marsпечатна:
29.90 лв.
15.28 EUR -
Mercator: The Man Who Mapped the Planetпечатна:
21.90 лв.
11.19 EUR -
James Bidgoodпечатна:
39.95 лв.
20.42 EUR -
Diary of a Wimpy Kid. Hard Luckпечатна:
21.90 лв.
11.19 EUR -
Sex and the Cityпечатна:
15.90 лв.
8.12 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Rotovision
Категория:
English Language Books
,
Graphic Design
Страници: 160
ISBN: 9782880467067
Баркод: 9782880467067
Тегло: 1.10 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.