Design for Shopping
This work showcases a comprehensive selection of recent retail interiors from around the world. Following a brief introduction, the book is divided into seven themed chapters. As a special feature each chapter begins with an interview with a key figure in the world of retail design, exploring their views on how our changing shopping habits affect retail design.
Kниги от същия жанр
-
Worlds Best Whiskiesпечатна:
63.50 лв.
32.46 EUR -
The Malayan Trilogyпечатна:
25.50 лв.
13.03 EUR -
Alice in Wonderlandпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Watteauпечатна:
15.95 лв.
8.15 EUR -
A Place Called Hereпечатна:
15.90 лв.
8.12 EUR -
500 Digital Photographyпечатна:
29.90 лв.
15.28 EUR -
The Testamentпечатна:
13.90 лв.
7.10 EUR -
Turning Back the Clockпечатна:
21.90 лв.
11.19 EUR -
At Riskпечатна:
16.90 лв.
8.64 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Laurence King Publishing
Категория:
English Language Books
,
Architecture, Design
Година: 2006
Страници: 192
ISBN: 9781856694506
Баркод: 9781856694506
Тегло: 1.50 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.