Design for Shopping
This work showcases a comprehensive selection of recent retail interiors from around the world. Following a brief introduction, the book is divided into seven themed chapters. As a special feature each chapter begins with an interview with a key figure in the world of retail design, exploring their views on how our changing shopping habits affect retail design.
Kниги от същия жанр
-
The Meditation Experience + CDпечатна: 28.90 лв. -
The Long Dark Tea-Time of the Soulпечатна: 18.90 лв. -
Thirteen Steps Downпечатна: 9.00 лв. -
The Rough Guide to Laosпечатна: 31.00 лв. -
The Red Badge of Courageпечатна: 5.10 лв. -
Kidnapped & Catrionaпечатна: 6.90 лв. -
Arsenal. The Official Illustrated History 1886-2009печатна: 45.90 лв. -
Chris Boningtons Everestпечатна: 26.90 лв. -
Patagoniaпечатна: 19.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Laurence King Publishing
Категория:
English Language Books
,
Architecture, Design
Година: 2006
Страници: 192
ISBN: 9781856694506
Баркод: 9781856694506
Тегло: 1.50 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.