Design for Shopping
This work showcases a comprehensive selection of recent retail interiors from around the world. Following a brief introduction, the book is divided into seven themed chapters. As a special feature each chapter begins with an interview with a key figure in the world of retail design, exploring their views on how our changing shopping habits affect retail design.
Kниги от същия жанр
-
1000 Ideas for Decorating Cupcakes, Cakes, and Cookiesпечатна:
33.90 лв.
17.33 EUR -
China Syndromeпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Miami & the Keysпечатна:
18.50 лв.
9.45 EUR -
The Mini Rough Guide to New York Cityпечатна:
19.50 лв.
9.97 EUR -
Reflected in youпечатна:
17.90 лв.
9.15 EUR -
How to be an Explorer of the Worldпечатна:
26.90 лв.
13.75 EUR -
Japonismeпечатна:
119.00 лв.
60.84 EUR -
Tokyoпечатна:
28.90 лв.
14.77 EUR -
Cool Shops Tokyoпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Laurence King Publishing
Категория:
English Language Books
,
Architecture, Design
Година: 2006
Страници: 192
ISBN: 9781856694506
Баркод: 9781856694506
Тегло: 1.50 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.