Design for Shopping
This work showcases a comprehensive selection of recent retail interiors from around the world. Following a brief introduction, the book is divided into seven themed chapters. As a special feature each chapter begins with an interview with a key figure in the world of retail design, exploring their views on how our changing shopping habits affect retail design.
Kниги от същия жанр
-
American Dreamsпечатна: 16.90 лв. -
The Torment of Othersпечатна: 8.00 лв. -
Directingпечатна: 48.90 лв. -
Enchanted Party Funпечатна: 19.50 лв. -
A Widow for One Yearпечатна: 17.90 лв. -
Ukridgeпечатна: 14.90 лв. -
Sunday Morning at the Centre of the Worldпечатна: 18.00 лв. -
Munich & the Bavarian Alpsпечатна: 34.90 лв. -
101 More Low-fat Feastsпечатна: 11.50 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Laurence King Publishing
Категория:
English Language Books
,
Architecture, Design
Година: 2006
Страници: 192
ISBN: 9781856694506
Баркод: 9781856694506
Тегло: 1.50 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.