Design for Shopping
This work showcases a comprehensive selection of recent retail interiors from around the world. Following a brief introduction, the book is divided into seven themed chapters. As a special feature each chapter begins with an interview with a key figure in the world of retail design, exploring their views on how our changing shopping habits affect retail design.
Kниги от същия жанр
-
Ronnie: The Autobiography of Ronnie O'Sullivanпечатна: 19.90 лв. -
The Secret of the Swordпечатна: 12.90 лв. -
The Accidentalпечатна: 15.00 лв. -
Mansfield Parkпечатна: 5.50 лв. -
A Bend in the Roadпечатна: 19.90 лв. -
True Confessions of Adrian Albert Moleпечатна: 14.00 лв. -
Vintage T-Shirtsпечатна: 59.95 лв. -
Extreme Su Dokuпечатна: 7.90 лв. -
Nothing To Loseпечатна: 13.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Laurence King Publishing
Категория:
English Language Books
,
Architecture, Design
Година: 2006
Страници: 192
ISBN: 9781856694506
Баркод: 9781856694506
Тегло: 1.50 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.