Design for Shopping
This work showcases a comprehensive selection of recent retail interiors from around the world. Following a brief introduction, the book is divided into seven themed chapters. As a special feature each chapter begins with an interview with a key figure in the world of retail design, exploring their views on how our changing shopping habits affect retail design.
Kниги от същия жанр
-
Portugalпечатна:
39.90 лв.
20.40 EUR -
The Politics Bookпечатна:
35.90 лв.
18.35 EUR -
21st Century Beach Housesпечатна:
59.90 лв.
30.62 EUR -
Modernity and Community : Architecture in the Islamic Worldпечатна:
44.90 лв.
22.95 EUR -
Sherlock Holmesпечатна:
43.90 лв.
22.44 EUR -
100 New Fashion Designersпечатна:
59.90 лв.
30.62 EUR -
Barry Trotter And The Dead Horseпечатна:
11.90 лв.
6.08 EUR -
Romeпечатна:
11.90 лв.
6.08 EUR -
The Matlock Paperпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Laurence King Publishing
Категория:
English Language Books
,
Architecture, Design
Година: 2006
Страници: 192
ISBN: 9781856694506
Баркод: 9781856694506
Тегло: 1.50 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.