Design for Shopping
This work showcases a comprehensive selection of recent retail interiors from around the world. Following a brief introduction, the book is divided into seven themed chapters. As a special feature each chapter begins with an interview with a key figure in the world of retail design, exploring their views on how our changing shopping habits affect retail design.
Kниги от същия жанр
-
Jack and Jillпечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Fanny Hill - Memoirs of a Woman of Pleasureпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Органайзер Filofax Metropol Zip A4 Blackпечатна:
194.00 лв.
99.19 EUR -
The Brethrenпечатна:
13.90 лв.
7.10 EUR -
Ghosts and Gadgetsпечатна:
11.90 лв.
6.08 EUR -
The Rough Guide to the Italian Lakesпечатна:
30.90 лв.
15.79 EUR -
Viennaпечатна:
11.00 лв.
5.62 EUR -
The Puffin Book of Stories for Seven-year-oldsпечатна:
13.90 лв.
7.10 EUR -
Freakonomicsпечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Laurence King Publishing
Категория:
English Language Books
,
Architecture, Design
Година: 2006
Страници: 192
ISBN: 9781856694506
Баркод: 9781856694506
Тегло: 1.50 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.