Design for Shopping
This work showcases a comprehensive selection of recent retail interiors from around the world. Following a brief introduction, the book is divided into seven themed chapters. As a special feature each chapter begins with an interview with a key figure in the world of retail design, exploring their views on how our changing shopping habits affect retail design.
Kниги от същия жанр
-
Illustrated Dictionary of Gardeningпечатна: 70.00 лв. -
Carrieпечатна: 15.90 лв. -
Gullivers Travelsпечатна: 16.90 лв. -
The Wyrdest Link: the Second Discworld Quizbookпечатна: 12.50 лв. -
The Designer s Packaging Bibleпечатна: 42.90 лв. -
Hansel and Greteпечатна: 5.90 лв. -
Sorceress of Darshivaпечатна: 8.00 лв. -
Its Not How Good You Are, Its How Good You Want to Beпечатна: 17.90 лв. -
Franceпечатна: 29.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Laurence King Publishing
Категория:
English Language Books
,
Architecture, Design
Година: 2006
Страници: 192
ISBN: 9781856694506
Баркод: 9781856694506
Тегло: 1.50 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.