Design for Shopping
This work showcases a comprehensive selection of recent retail interiors from around the world. Following a brief introduction, the book is divided into seven themed chapters. As a special feature each chapter begins with an interview with a key figure in the world of retail design, exploring their views on how our changing shopping habits affect retail design.
Kниги от същия жанр
-
The rainbowпечатна: 5.50 лв. -
Minchiate Setпечатна: 51.00 лв. -
Beyond the Limits: The Lessons Learned from a Lifetimes Adventuresпечатна: 45.90 лв. -
Fashion Illustration Nextпечатна: 46.00 лв. -
Бележник Paperblanks Fantastic Felines Midi Wrap, Lines 3992печатна: 32.95 лв. -
Fashion: The Whole Storyпечатна: 49.90 лв. -
Golf Rules Illustrated 2012печатна: 39.90 лв. -
I Am Right You Are Wrongпечатна: 22.90 лв. -
Love is Strangeпечатна: 18.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Laurence King Publishing
Категория:
English Language Books
,
Architecture, Design
Година: 2006
Страници: 192
ISBN: 9781856694506
Баркод: 9781856694506
Тегло: 1.50 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.