Creative Advertising: An Introduction

Creative Advertising: An Introduction

Автор: Miriam Sorrentino
(3.94 от 17 гласа)











Creative Advertising: An Introduction explores the fundamentals of advertising and branding, providing an indispensable overview of creative thinking in advertising practice. The book offers clear guidance on portfolio presentation, making contacts and skills building, on crafting ideas in copy and art direction, and on working with others in the larger creative process. It is full of advice from some of the worlds leading figures in advertising and is illustrated with numerous examples of award-winning work.



Печатна книга

55.90 лв.

  • Наличност: не
  • Безплатна доставка за поръчка над 39.90 лв.
  • Доставка 1.99 лв. за поръчка над 9.99 лв.
  • За поръчка до 9.99 лв. доставка 2.99 лв.



Информация

Информация




Информация за книгата:

Автор: Miriam Sorrentino
Издател: Laurence King Publishing
Година: 2014
Страници: 240
ISBN: 9781780671192
Баркод: 9781780671192
Тегло: 0.95 кг.
Размер: 21.50x25.50 см.

Коментари

Коментари


Плащане с EasyPay може да направите като изберете опция плащане "чрез ePay" и на платежната страница изберете Таб "В брой на каса".

Вижте приложения пример: